Het is momenteel niet mogelijk om je te abonneren op Zollie. Vul onderstaande gegevens in en ontvang een bericht bij een update.

Veelgestelde vragen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via: iDEAL en Bancontact (België). Hierna worden betalingen afgehandeld per automatisch incasso.

Kan ik mijn maandelijkse abonnement stopzetten?

Yes! Je maandelijks abonnement wordt maand tot maand voortgezet, totdat jij deze opzegt. Opzegging dient ten minste 7 kalenderdagen voor aanvang van de nieuwe periode plaats te vinden. Dit dien je via de e-mail te doen. Je opzegging is definitief wanneer je van ons een bevestigingse-mail ontvangen hebt. Je blijft tot het einde van jouw maandelijkse factureringsperiode toegang houden tot Zollie.

Kan ik partner worden van Zollie?

Yes. Interesse om Zollie partner te worden? Neem dan contact met ons op. Ook hebben wij een affiliateprogramma.

Bekijk alle veelgestelde vragen

  • “Met hulp van Zollie besparen wij niet alleen tijd, maar kunnen wij ook strategischer inkopen en producten optimaliseren.”
    Annemie Duzijn
    Product Manager

Klaar om snel, eenvoudig en betaalbaar productonderzoek uit te voeren?

Start met Zollie