Veelgestelde vragen

Voor welke marketplaces kan ik Zollie gebruiken?

Zollie is momenteel enkel te gebruiken voor bol.com Nederland en België.

Zijn er al producten getrackt en kan ik die inzien?

Momenteel kun je enkel data zien van producten die jijzelf trackt.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via: iDEAL en Bancontact (België). Hierna worden betalingen afgehandeld per automatisch incasso.

Kan ik upgraden of downgraden van pakket?

Jazeker. Het is zowel mogelijk om te upgraden als te downgraden. Mocht je dit willen, stuur ons dan een e-mail. Pakketwijzigingen zullen niet direct ingaan, maar de eerst volgende maand.

Wanneer kan ik Zollie opzeggen?

Je maandelijks abonnement wordt maand tot maand voortgezet, totdat jij deze opzegt. Opzegging dient ten minste 7 kalenderdagen voor aanvang van de nieuwe periode plaats te vinden. Dit dien je via de e-mail te doen. Je opzegging is definitief wanneer je van ons een bevestigingse-mail ontvangen hebt. Je blijft tot het einde van jouw maandelijkse factureringsperiode toegang houden tot Zollie. Lees onze algemene voorwaarden met betrekking tot opzegging.

Kan ik ook producten met een ISBN-code analyseren?

Nee. Het is niet mogelijk om ISBN-codes, zoals boeken te analyseren via Zollie.

Krijg ik een factuur?

Ja. Maandelijks krijg je een factuur van ons via e-mail. Ook kun je alle facturen inzien in je eigen Mijn Account omgeving.

Waar staan de details van mijn bestelling?

De details van jouw bestelling kun je terugvinden in je eigen Mijn Account omgeving. Log je in en klik op het kopje ‘Bestellingen’.

Bij producten met meer dan 500 op voorraad veranderen de gegevens niet?

Dit kan kloppen. Momenteel is er een limiet op het analyseren van producten tot en met een voorraad van 500 stuks. Is er een product met een voorraad hoger dan 500 stuks, dan is het product (momenteel) niet traceerbaar om betrouwbare analyses en conclusies te trekken. Bij de volgende update verwachten wij ook producten met een voorraad hoger dan 500 te kunnen tracken.

Ik heb zojuist een pakket besteld en betaald. Wanneer kan ik mijn inloggegevens verwachten?

Nadat wij een bevestiging hebben ontvangen van jouw abonnement en betaling, ontvang je binnen 24 uur een e-mail van ons met jouw inloggegevens.

Zit ik vast aan een contract?

Nee. Of je nou kiest voor het pakket Starter, Standaard of Pro je kunt elke maand je abonnement opzeggen. Maar hoogstwaarschijnlijk word je verliefd op Zollie en wil je haar niet missen.

Kan ik inzicht krijgen in data van erotische producten?

Nee. Op dit moment is het niet mogelijk om productdata in te zien van erotische producten. Wij zijn bezig om dit wel mogelijk te maken. Wanneer dit zal zijn, is nog niet bekend.

Heeft Zollie een affiliateprogramma?

Ja. Ben je zelf verliefd op Zollie en wil je dit kenbaar maken aan anderen? Dat kan via het affiliateprogramma. Bij elke klant die je aanlevert, ontvang jij van ons commissie.

Kan ik Zollie gratis uitproberen?

Op dit moment is het niet mogelijk om een gratis demoversie uit te proberen.

Start nu

Al een Account? Log in